خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

عید

سللللللللللللللللللللللللللللللللللاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممممم!!! 

من امروز خیلی خوشحالم .چون روز آخر مدرسمون بود . 

 

حالا حدس بزن مشق چی دادن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

 

 

باید یه مجله درست کنیم . 

روش قیمت بزاریم 

تازه عین نی نی کوچولو ها بهمون کارت همیار پلیس هم دادن.

دلتنگی هام

حال و حوصله ندارم .طبق معمول 

با اینکه فردا میریم اردو اما از الان به عزای فردا نشستم که هم امتحان دستور داریم هم کلی مشق ریاضی . 

سرعت اینترنتم در حد -۱ از ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۶۸۹۷۴۵۶۳۴۴۷۳  است. 

حال ندارم برم حموم .حال ندارم تی.وی ببینم .حال ندارم سری رمانم رو تموم کنم. 

راستی یه پیشنهاد اگه خواستین یه رمان عاشقانه بخونین حتما رمان(غزال )رو بخونین.نشر علی.نویسنده شو یادم نیست! 

سالگرد

سلام 

امروز سالگرد فوت پدر بزرگمه تا دو ساعته دیگه باید توی سالن باشم. 

امروزم اصلا حال و حوصله ی رفتن ندارم. 

کلا همه‌ی خانواده فکر می کنن من خیلی با حوصلم اما اصلا اینطور نیست .