خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

بچگی هامون

کاش می شد مثه بچگیامون با دوستامون گرگم به هوا و قایم باشک بازی کنیم و تنها دغدغه مون این باشه که چرا نوشتیم دو به اضافه ی دو میشه ۵!

شاید....

شاید بتوانم که بگویم..... 

اما نه جراتش را ندارم.... 

شاید بعدا گفتم .....

کاش...

کاشکی می شد ....  

 چگونه باید او را فهمید ؟ 

 

چگونه باید درک کرد معنی نگاه معصومش را .....  

چگونه باید رفت تا اعماق وجودش..... 

 

و چگونه می شود او را فقط برای خود داشت.....

کاش...

یه جورایی دلشوره افتاده تو جونم  

هم می دونم 

هم نمی دونم 

دارم بیشتر دروغ میگم 

دلم 

توش یه جوریه 

اما نمی دنم چه جوریه 

یه جور خاص 

کاش می شد به یکی گفت 

کاش می شد خیلی از کارا رو کرد 

نمی دونم 

دلم یه چیزی می خواد که نمی دونم اون چیه 

کاش می شد به یکی بگم دردمو  

چقدر باید حسرت بخورم 

حسرت نداشته ها 

حسرت داشته ها 

حسرت خواسته ها 

حسرت نخواسته ها 

حسرت ..... 

چقدر باید خودداری بکنم  

چقدر باید هیچی نگم 

چقدر باید بسوزم 

چقدر باید صبر کنم تا زجر بکشم 

........................................... 

.......................................... 

......................................... 

........................................ 

....................................... 

...................................... 

..................................... 

.................................... 

................................... 

.................................. 

................................. 

................................ 

............................... 

.............................. 

............................. 

............................ 

........................... 

.......................... 

......................... 

........................ 

....................... 

...................... 

..................... 

.................... 

................... 

.................. 

................ 

............... 

.............. 

............. 

............ 

........... 

......... 

........ 

....... 

...... 

..... 

.... 

... 

.. 

.

همین روز ها

شاید یکی از همین روز ها باشد آن روز