خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

دلم بد گرفته 

 

 

 

 

 

 

 

اه

به خدا می خوام همه ی فشای دنیا رو بدم به ریاضی و فیزیک و زیست و فیزیک و شیمی و زمین شناسی و تاریخ و جغرافی و اجتماعی و ادبیات و دستورو حرفه و ..... 

به خدا دیگه نمی کشم  

مگه ۵ ساعت خواب به کجای آدم میرسه؟ 

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

دارم میمیرم

وای خدا کاش این ریاضی و فیزیک و شیمی و عربی و دینی رو بر میداشتی  

 به خدا دارم میمیرم از بس که درس خوندم  

وای خدا کمرم شونم دستم 

مخم ترکید از بس که نفهمیدم صادقو شیخی  چی میگن  

واقعا دیوونه شدم

الانم هیچی نمی فهمم رسیدم به این که برم  

هر چی گفتم من به درد ایینجا نمی خورم هیچ کس نفهمید 

الانم دارم میمیرم 

پیشا اومدن زر زدن و رفتن 

اما اعصاب من بد تر شد  

حالم بده 

خدا 

خدا 

  خدا  

خدا 

 خدا  

خدا  

خدا 

خدا 

خدا 

خدا 

دارم میمیرم 

حالم بده  

چرا هیشکی به دادم نمی رسه 

اااااااااااااااااااااااااااااااااهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه 

تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com    تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com  تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com  تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com  تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com  تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com