خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

کاشکی می فهمیدین مخاطبای خاص....... 

بهت نگفتم حسمو

تازه حسمو بهت نگفتم



حسم شبیه زنیه که عاشقانه شوهرشو دوست داره ولی وقتی می بینه که شوهرش بهش علاقه ای نداره و کس دیگه رو دوست ....خودش تقاضای ظلاق میده...


ولی یهو کسی پیدا میشه که عاشق زن میشه و اروم اروم کاری می کنه که زن هم عاشقش بشه....و احساس ارامش کنه

هیچ

هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست. ............

افسرده

همه میگن فقط این60رو  بگذره دیگه هیچ مشکلی ندارم......

 تازه بعد این 60روز مشکلاتم شروع میشه

بابا من میخام یه چند وخ واسه خودم باشم

فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط واسه ی خود خود خود خود خودم باشم

اصل تمییز است بی تمییز

بفهم دیگه

کاملا حس می کنم افسرده ام وقتی حتی دین و دنیا هم باهام لجن......

تلخ

تلخ ترین قسمت زدگی اینه که یکی به خودش بگه:

چی فک می کردیم و چی شد

تنفر

 از دامن متنفرم. ...

حالم از این اداما به هم می خوره

بازم عذر خواهی من

اعصابم خورد میشه از این که من کاری نکرده باشم و بازم من ازشون عذر بخوام

کاشکی یکم منو می فهمیدن