خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

واقعا فکرشو نمی کردم

واقعا فکر نمی کردم که این طوری باشین....

این ینی این که من بعد از 3سال صمیمیت هنوز نمیشناسمتون........

داااااااااآاااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم خفه میشم از بغض بی گریه

همش واسه ی شما ها که باید یی ارزش ترینا باشین

شد 20 روز

 به اضافه ی 5

 البته اگه این 5شنبه و جمعه رو در نظر نگیرم......

دارم روانی میشم و فقط خودم می فهمم چقدر فشار رومه

 روزی می ترکم و همتون می فهمین

امیدوارم اون روز نباشه

.....................گگ

ببخش که جوابتو نمی دم

ولی مجبورم

می فهمی؟؟؟؟

مجبورم!!!!!

کاشکی

دلم برایت تنگ اریان من

کاشکی هم صدا بودیم

کاشکی می شد تو ابرا همدم ستاره ها شم

بی تو با تو....

ترانه ها

کبوترای سفید...

مگه میشه.....

مادر....

دلم تنگ است 

کاش ت  ارومم می کردی اریان من