خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

صدای شماها

چرا با هر تبریکی که از بالا میاد ۱۰۰ متر می پرم؟

دیگه مسخرشو درآوردن

هم ماشین بد جا می ذارن

هم خودشون اذیت می کنن

ما ۲ تا نفسمون بند اومده از دستشون 

میخواد آخر هفته حرف بزنه باهاشون

خواب اکسو

۲۶ خرداد ۹۷

فردای عید فطر

کلاردشتیم

خواب دیدم یه جشنه من و باباییم و یاسی 

و من بقل دست یه چن بی اعصاب و شیو نشستم

چان و بک و کای .... اجرا داشتن

بعدش یهو من رفتم پشت صحنه واسه کمک

که حس کردم میخواد زلزله بیاد

همشون برداشتم ببرم خونه مامانم که سالم بمونن 


تا ۴ش شنبه میمیرم

خدایا فقط ازت خواهش می کنم جفتشون سالم باشن

به حق همین ماهت که میگی بهترین ماه ساله

به حق پاکیشون

لطفا

لطفا

لطفا

سالم باشن

جواب آزمایشات اشتباه بوده باشه

خدایا

به حق همین شب عزیز

تو رو خدا کمکشون کن