خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

جنین نیست ۲

گفت هفته ۸ ی

هیچ جنینی نیست

جنین نیست

هفته ی ۷

ساک هست

جنین نیست

خیلی خیلی خیلی ناراحتم

ولی

باید محکم باشه

اگه باید سقط کنم

باید محکم تر باشم

خدا خودت کمکم کن

دوست؟

همیشه فک می کردم بهترین روابط رو با هم داریم 

ولی

الان فهمیدم

واقعا خشم باعث میشه روابط از هم بپاشه

خدایا

خودت میدونی و دلش و دلم


Eli

چرا سوالی می پرسی که من مجبور بشم دروغ بگم بهت؟

هان؟

چرا؟


ارزو

ارزو می کنم کاشکی توی کره بودم

همونجا بزرگ شده بودم

شاید ایدول نبودم

ولی کوردینیتور یا استایلیست

یا حتی منیجر می شدم

آرزو می کنم با همین مرد همونجا آشنا می شدم

همونجا ازدواج می کردم

آرزو می کنم کاشکی هیچ وقت تو ایران نبودم

چرا باید اینجا باشیم عاخه

اعتمادی که تنفرمیاره

میدونی؟

25 سال بهشون اعتماد کن

بعدش

از جفتشون بخوری

اینجوری تپش قلب بگیری

بعد از 25 سال

ولی باید خودتو بزنی به بی خیالی

که خیانتش رو نفهمیدی مثلا

چقدر باید سخت باشه بعد 30 و چند سال

که بفهمی

و خودتو بزنی به اون راه

و سعی کنی که زندگی تو برگردونی

الان می فهمم وقتی می گفتن هیچ وقت به شوخی های خیانتیشون نخندین ینی چی

الان همش میگم کاشکی نمی دونستم

الان همش میگم کاشکی یادش بیاد که همه جوره ساخته ولی تو الان رفتی سرش هوو اوردی اونم تو وضعیت

کاشکی می فهمید 

کاشکی سیاه بودن خودشو درک می کرد

کاشکی می فهمید وقتی ماها می فهمیم دیگه ازش خوشمون نمیاد

تنفر میاد رو کار

تنفر چیز بدیه

باعث میشه خیلی حرفا رو بزنی

جونگ پالی می گفت:

عشق ینی بخوای از طرف متنفر بشی ولی نتونی

عجیبه ولی من کلی ازش متنفر شدم

میخوام کلی کار بد بکنم باهاش

میخوام از دست خودم خلاص بشم تا بفهمن چه چیزایی رو با یه کار هوسی و احمقانه از دست میدن

میخوام بدونه بچش براش مهم نبود

میخوام برم

خیلی وقته میخوام برم

خیلی نفهمی که نمی فهمی و نمی بینی وقتی ما سه تا انقدر واضح جلوت بال بال میزنیم

واقعا نفهمی