خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

محتکر شدیم

برنج ۱۰۰ کیلو

کلی مایع و ....

خدا به راه راست هدایتتون کنه

ما رو نجات بده

دلم میخواد زودتر بمیرم

یه مرگ دردناک

یه گلوله توی سینم

ولی یه مرگ آنی

زود خلاص شم از این زندگی بی هدف 



۴۰ تا عاشورا

خدایا

نمیدونم جواب ۴۰ تا فتح رو دادی یا نه

ولی

۴۰ تا عاشورا شروع شد

تو رو به امام حسین قسمت میدم

تا این ۴۰ تا تموم نشده

شرش از سر زندگیمون  کم کن

یه جوری که 

آبا 

بفهمم

به غیر از 

او ما  

هیچ کس دیگه ای رو نداره

خدایا

زندگیم و آرامشم و نفسم 

بهم برگردون


چیزی بود به نام ...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دیوانه شدم

پریروز ۲۷ ساعت غذا نخوردم

بالاخره عمل کرد

یه روز بیمارستان

امروز روز دومی که خونشون موندم

دارم دیوانه میشم

به ما میگه شما دخالت نکن

ولی جلوی ما همه کار می کنه