خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

تولد ح و م

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

متنفرم ازت

از هر چیزی که من خوشم میاد بدش میاد

ازت متنفرم به خاطر این کارت



اگه فقط امروز اون اون مسخره دعوتم نکرده بود می تونست امروز یکی از بهترین روزهای عمرم بشه

متنفرم از همتون


بمیرین

اعصاب خط خطی رو باید چیکارش کرد؟

اینجا بهترین مدفن اسراره

وقتی دارم جون میدم از این حال بد و تپش قلب و حرفایی که زدم و زدن

من میخوام به خاطرش نرم اونجا اون وقت اون فکر می کنه خودش ختم خوبای عالمه 

هم جلو بقیه تیکه میندازه هم پشت سرشون

بعدم میگه فقط من خوبم بقیه بدن

بابا

نفهم

توام بدی داری

خود خوب پندار نباش

این همه پشت سر همه حرف زدن خوب نیست

بفهم

اه

خودتم بفهم در ضمن

بیخودی حرص نخور

بخودی دلت برا کسی نسوزه

هر رفتاری عکس العملی داره 

مطمئن باش همه جواب کارایی که کردن و حرفایی که زدنو می گیرن

پس آروم باش لعنتی آؤوم باش

آرروووووووووووووووووووووووم


تپش

وقتی قلبم از حرفایی که شماها میزنین اینجوری می زنه باید چیکار کنم؟

وقتی هیچ کدوم از کارایی که می کنم اثر نداره؟ به کی بگم؟ به کجا برسم؟

من خودمو می کشم که شماها شاد باشین اونوخ شماها اینجوری برخورد می کنین باهام؟


Guess what

برام  چا خریییییید ☺☺