خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

Unni

ینی تنها کسی که از دستم ناراحت نمی شد 

شد

منم عصبی کرد

واقعا این حق نیست

من خودم کلی استرس دارم

حالم بده

هیچ کمکی که نمی کنه

حال منم بد تر می کنه

خودش که تو دوره ی من بود

نمیخواست قیافه ی منم ببینه

اونوقت من این همه کمکش کنم

و اینجوری بگه

حتی ذره درکم نکنه

شت  

NT

나는 지금 너무 힘들어 있다 그리고 무서워.

Nt 때무네 

하느님 

나  도와주세여 

چرا داد میزنی

من واسه مامان تو و خود تو چیز خریدم 

خودمم بیدار میشم ۸ شب که بگیرم

حالمم همین جوریش بد هست

همشم تپش قلب دارم

بعد توی لعنتی سر من داد میزنی؟

واقعا که نفهمی

بیشعور

تا ۱۲ و نیم شب پیش دوستات   خوش گذروندی 

حالا اومدی سر من داد میزنی 

فکر این بچه نیستی؟

بیشعور احمق


پابو خودتی

ینی از خودم متنفرم این جور وقتا

چرا به اون آدم این حرف رو زدم که حالا انقدر حالم بد باشه

اره واسه جفتتون بده

اصلا چرا یه حرفی میزنم که بدش مجبور بشم هزار تا چیز دیگه بگم که درستش کنم

ا۱لا به اون ۲ تام نباید می گفتن

خر دیوونه

روانی

عق و عق

ببین

هر روز معده درد

ورم  مری

حالت تهوع شدید

حالا هم که همش عق میزنم 

هیچی نمی مونه تو معده ام

فردا ....

من بعید میدونم باشه 

نا امید ترینم

خودت تنها کسی هستی که میتونی  امیدوارترینم بکنی