خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

خاطرات تنها

فقط برای اینکه مغزمو یه جایی خالی کنم....

کامزاهامنیدا

اوری وبلاگ کامزاهامنیدا

اوری فیلم کومئو

اوری اوپا کومئو




نو .....نو چینجا......چینجا..............


ج.ی.س.و.ن کوریگو ک.ی.م پ.ی.ل.س.و.ک


د.ر.ی.م.ه.ا.ی




دگا سارانگهیو.......


ای خدای مهربون دلم گرفته

از این ابر نیمه جون دلم گرفته....




من به چه زبونی بگم که مغزم داره میترکه از این چیزا

چرا فک می کنی من اصن استرس ندارم

اگه من مثه تو نباشم که کاملا""""منطقی"""" برخورد کنم با همه چی .......معنیش اینه که من این طوریم





ی.ح.ا.ل.ف.ر.ا.ی.ز.ا.م

کمممممممممممممممممممممممک

وای خدایا دوباره شروع کردن اینا....

بابا یکمم منو بفهمین

خیر سرم الان فقط باید بدرسم....


خودتون مثه این روشن فکرا هی بگین نه تا تو چیزی نگی که ما چیزی نمیگیم

حالا میگین نه با این که تو مخالفی ما اینو میخایم

خب شماها میخاینش

من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برین بگیرینش واس خودتون.....